Wat was het mooi, heel indrukwekkend

Zo’n mooi beeld: gebouw waar op beeld met een beamer en dan daarboven de maan en wolken. Heeft die regisseur goed geregeld 😉

Ik heb erg gelachen. Leuke afwisseling tussen binnen en buiten. Prachtige ervaringen buiten, met bewegingingstheater, podcast, lichteffecten en mini theater tijdens het wandelen

Het was prachtig en heerlijk ontregelend en verwarrend

Het was Supermooi. Hoe de spelers en de omgeving (en de volle maan)je kunnen meenemen in een verhaal. Ik heb genoten

Het was fantastisch, zwaar onder de indruk. Ze noemen het amateurtoneel, maar dit was professioneel. Ik ben aan het puzzelen hoe werkelijkheid, toneel en ‘King Lear’ als toneelstuk in een toneelstuk in elkaar waren gevlochten. Aanrader voor een volgende keer

Ik vond het een hele mooie voorstelling, zo anders weer dan de vorige keren maar weer lekker lastig, leuk, inspirerend, mooi, gedurfd en zo nog meer. Locatie, decor was weer prachtig. Goed gedaan jullie! Volgende keer kom ik weer!

Plusleo deed mee met de tweede editie van Gluren bij de Buren in Deventer. We speelden dit jaar in de Emmastraat, waar Angela Pot onze gastvrije host was. In haar prachtige tuin speelden we enkele scènes uit onze productie ‘Wie, ik?’ die we in oktober op Brinkgreven in Deventer zullen spelen.

Een voorproefje van onze voorstellingen van Wie, ik? in oktober.

wat een mooie voorstelling, op een bijzondere plek

ik heb erg moeten gniffelen om de grapjes in de voorstelling

wat was er veel te zien! Ik weet niet of ik alles gesnapt heb, maar ik kom in oktober zeker terug

Er is van alles te zien

Heel mooie beelden

Op 2 juli deed Plusleo mee aan het landelijke evenement ‘Gluren bij de buren’, dat dit jaar voor het eerst in Deventer plaats vond. In een prachtige tuin aan het Banekaterveld speelden we drie keer een speciale versie van ‘de vrouwen van Garcia’.

Echt genoten en kippenvel bij de sterfscène!

prachtige locatie, mooi stuk, shit einde.

Heel filmische, echt prachtig

mooi hoeveel verschillende dingen je met doeken kan doen

het raakte me echt

alle aspecten van vrouw zijn kwam naar voren

Gebruik van de doeken was fantastisch. Als bewegend decor, gebruiksvoorwerp, coulissen, om handelingen mee te verrichten. Subliem!

Het raakte me enorm. Wat een geweldige voorstelling. Een lach en een traan

Van woensdag 24 mei t/m zondag spelen we onze nieuwe voorstelling ‘De vrouwen van Garcia‘ in de voormalige bedrijfsruimte van Ben Verhaard, Worp 10, Deventer.

De 11 spelers van PlusLeo spelen de voorstelling op locatie. Op die plek in het Worpplantsoen stond oorspronkelijk (vanaf 1600) een wasserij met bleekvelden in de uiterwaarden van de IJssel. Later kwam er een woning bij en bleef de wasserij tot in de 20 ste eeuw. Veel later maakte Ben Verhaard er een toonzaal voor tegels van. Inmiddels zijn de tegels met Verhaard vertrokken en is het pand aangekocht en wacht het op haar nieuwe bestemming. In de tussentijd mag PlusLeo gebruik maken van de ruimte voor de voorstelling ‘De Vrouwen van Garcia’ .